9 Aralık 2015 Çarşamba

beyaz ne renktir?

beyaz, bir renk değilse eğer
nasıl buluyorum bu beyaz sonsuzluğun içinde tüm renklerimi?
Sen O değilsen eğer
nasıl sıcacık oluyor kalbim bu kar soğuğunda?
tabiat beyazladı, çünkü mevsim bunu gerektirdi
peki sakallarındaki belli belirsiz beyazlar hangi mevsimden kalma?
bu kadar yüksekteyken
nasıl bu kadar derinlerdeyim?
bi çığlık atsam sanki yankısında tüm cevaplarımı bulacakmışım gibi
ama susuyorum
hep sustuğum gibi
içime çekilecek ne varsa çekiyorum
biraz tütün
biraz mey
bolca oksijen
ciğerlerimi şaşırtıyorum
kafası karışmış kalbimi bastırmak için...
ve işte tam da bu anda
beyaz, bir renk oluyor
dünyanın en güzel rengi ...

6 yorum:

  1. Aslında kişi cam kadar şeffafsa, ışığı kırmayı başarabilir ve dünyanın tüm renklerini barındırdığını görebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cam kadar şeffaf olunca cam gibi paramparça edecekler diye korkuyor insan bazen...

      Sil
    2. Korkunun ecele faydası var mı? Kırıldıkça güçlenmiyor muyuz? (zor olsa da)...

      Sil
    3. kırıldıkça güçleniyoruz ama asla eskisi gibi olamıyoruz..

      Sil
  2. ciğerlerimi şaşırtıyorum
    kafası karışmış kalbimi bastırmak için...
    çok güzelsin bence :)

    YanıtlaSil