30 Kasım 2015 Pazartesi

bayramlık bi kalp


Çok ayakkabısı olmayan bir çocuğun
yeni ayakkabı sevinci gibi
sevinçle
heyecanla...

seni seviyorum

hep yanımda olsan
Geceleri uyanıp uyanıp sana baksam
yepyeni bir heyecanla
'oh, rüya değilmiş, işte burada' huzuruyla

Ve ayakkabısı hiç eskimesin diye dua eden bir çocuk gibi
Hiç eskimese bu heyecan, bu his
diye
dualarla..


tüm neşemle
heyecanla
çocukluğumla
ve genç kızlığım
ve kadınlığımla
canımın en güzel yerinde
en masum en temiz duygularımla
en iyi niyetimle
gıcır gıcır kırmızı bir kalple

seni seviyorum

bir çocuğun bayram sabahı gibi



ben de seni sevmiyorum;

seni seviyorum.




2 yorum:

  1. Tüm mahçubiyetimle, komşu bahçenin yasak meyve ağacında ki meyveler gibi seviyorum..


    Güzeldi dinlediğim şarkıyla birlikte gözlerimi doldurdu..

    YanıtlaSil