14 Şubat 2014 Cuma

nokta (.)


 
bir başkasının mutsuzluğu beni neden mutlu etsin ki?
 
zamanında beni üzdüğü için iki yakası bir araya gelemeyen insanlar var mı?
var!
peki bu beni mutlu mu ediyor?
hayır.
 
nedir yani
ben zaten üzülmüşüm, acı çekmişim, dertlemişim, kederlenmişim...
yaşamışım bütün bu duyguları da anam ağlamamış mı?
evet, ağlamış!
e şimdi duyunca ki onlar da pek mesut değiller onların da başına nahoş şeyler gelmiş...
ne olacak?
ben yaşadığım onca kötü şeyi yaşamamış mı olacağım?
zamanı da geri alamadığımıza göre...
eee o zaman
ben şimdiki zamanda neden sevineyim ki?
 
yani bu durum hoşuna giden insan da vardır elbette, çoktur da hatta.
ama ben O değilim işte...
 
olan olmuştur benim için, ötesi de yoktur.
noktadır yani
o yüzden bu da öyledir.
nokta!
 














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder