30 Aralık 2013 Pazartesi

2013


Bi baktım ki Mart ayından beri bi çizik atmamışım buraya,
Halbuki işi bıraktıktan sonra  her gün yazarım çizerim paylaşırım sanıyordum.
Ama yine evdeki hesap çarşıya uymadı işte!

2013.
Çok sevdiğim bir yıl oldu diyemiyorum ne yazık ki,
Kayıplarımız çok canımızı acıttı.
Sağlık problemlerimiz bizi yıprattı.
Özlemek kaderimizde var zaten... Yine aynı derecede üzdü sevdiklerimizden uzakta olmak.

Öyle veya böyle geçip gidiyor zaman ve yeni bir yıla giriyoruz.
2014 yılından ise bir beklentim yok şimdi ,
Sezen'in de dediği gibi...

"Gelsin bildiği gibi hayat gelsin, işimiz bu yaşamak"

2 yorum:

  1. Merhaba,

    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler

    https://mommyslifetime.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Hoşgeldiniz Sefa geldiniz :)
      Ben de geliyorum memnuniyetle

      Sil