13 Ağustos 2012 Pazartesi

ölmek her gün!


Dün Bostanlı'da Beşikçioğlu camisinin önünden geçtim.
Sonra öğlen uçağı ile İstanbul'a döndüm.
Bu sabah ise çok acı bir haber aldım.
Yine ölüm geldi dondurdu bizi bu cehennem sıcağında!
Dün önünden güle oynaya geçtiğim camiden, bugün sonsuzluğa uğurlanacak dışı gencecik ama içini kanser kemirmiş güzel anne...

Gencecik daha, çok güzel nasıl olabilir diye düşündüm, kızları çok küçük daha diye düşündüm, üzüldüm, şaşırdım!
Sonra durup şaşırdığıma şaşırdım!

Bugün biri öldü, yarın da ölecek, sonra da, sonra da, her gün ölecek...
Genç olması, yaşlı olması, güzel olması, çirkin olması, zengin olması, fakir olması, iyi veya kötü olması değiştirmeyecek sonucu...
her gün birimiz öleceğiz, bir gün biz de öleceğiz!

Umarım gittiği yer, buradan çok daha güzeldir tıpkı kendisi gibi...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder