25 Ağustos 2012 Cumartesi

4 yıl 1 ay 13 gün

evet efendim tam 1 haftadır ev hanımıyım :)
4 yıl 1 ay 13 gün çalıştığım şirketten geçen cuma günü ayrıldım...
çok anı var, çok güzel günler, çok sıkıcı günler, çok hatalar, çok büyük tecrübeler var bu sürede!
ama en nihayetinde bitti gitti.
anı oldu bir imza ile...
 
şimdi yeni bir dönem başlıyor benim için,
en sevdiğim şey olan tembelliğin tadını çıkarıp bir süre, sonra başka tecrübelere yelken açmaca...
şimdilik evimi kendine getirme, yemek yapma, gezme tozma işleri ile ilgileniyorum :)
sonrası, hayırlısı...
 
ev ve mutfak ile ilgili tecrübelerimi de paylaşacağım artık buradan, siz siz olun dikkate almayın!
 
 
sevgimle,

2 yorum:

  1. Merhaba, blog unuzu çok beğendim ve "bu siteye katıl" butonundan takipçi olmak istiyorum. Sizi de kendi blog umda takipçi olmaya beklerim :)

    http://momsblognote.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldinnn :)
      seve seve geliyorum ben de ;)

      Sil