27 Temmuz 2012 Cuma

dansöz or kantinci

büyüyünce ne olacaksın diye soranlara 'dansöz veya kantinci' cevabını veren insanın, bu meslekler dışında yaptığı her ne iş olursa olsun, takdir edilmesi gerektiğini düşünüyorum.
böyle bir hayali olan insanın dansöz veya kantinci olmaması bile başlı başına bir başarı hikayesi bence!
şimdi bazen sorunlu insanlar hakkında konuşurken, bunların çocukluğuna inmek lazım kesin bir problem var derken, kendi çocukluğumdaki bu anıyı hatırlayınca bi an iyi ki kimse benim çocukluğuma inmeye çalışmıyor diye düşünüyorum :)
çok normal değilmişim !

heee hafif bir dansözlük durumum olabiliyor tabi o da ayrı, işime gelmeyen bir konu olduğunda iyi kıvırırım!

hadi öperim gözlerinizden iyi haftasonları...

4 yorum:

  1. aslında ne güzel, orjinal, daha küçükken bil ekendi kimliği olan bir çocukmuşsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet orjinal bir çocuk olduğum söylenebilirdi :)

      Sil
  2. ygyuiujopikgfgyiji :-D Ben de dansoz ve doktor ,sok oldum okuyunca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha sen de beni şok etmiştin.
      Şu başkalarının yerine de utanmak ve hatta kanal değiştirme konusunda!

      Sil