26 Haziran 2012 Salı

uzak yakınlardan...

çok güzel giderken her şey, birden biter!
kız anlamaya çalışır da çıkamaz işin içinden...
yapacak bir şey yoktur!
şaşırır, kızar, küser, sonra unutur.

aradan üç yıl geçer ve bir mesaj gelir,


erkek:

Merhaba
Sana uzun uzun mektup yazmak isterdim, neler geçti başımdan neler oldum.
Senden ağlaya ağlaya özür dilemek isterdim, yaptıklarımdan, yapamadıklarımdan.
G
üldüğünü görmek isterdim, yakından.
Aptallık, saygısızlık, delilik, bencillik, kim bilir daha ne eklemek istersin; duymak isterdim.
Sevgiler,



kız:

Canım,
ben aynı ben, yüzümdeki gülümseme bile aynı, değişen hiçbir şey yok...
Her şey hala eskiden kalma...
Seni merak ettim zaman zaman, iyi olmanı ümit ettim...
Şimdi sana soracak sorum da yok, kızacak halim de...
Hayat bu işte bazen aptalca, bazen saygısızca, bazen delice, bazen bencilce ve daha birçok nedenle üzebiliyor insan O nu sevenleri...
Mühim olan O'nu karşılarken gösterdiği sıcaklıktan utanacak kadar çok sevdirdiği insanları hayatına sokabilmiş olması...
Sevgimle,


erkek:

Eskiden kalmayım diyorsun, hala güzel, hala ışıl ışılsın demek ki, sevindim..
gözlerim yaşardı yazdıklarını okurken, kızıyorum kendime..
seninle konuşabilmeyi isterdim tekrar, hak etmediğimi bile bile..
toparlayamıyorum yazacaklarımı, yazmak istediklerimi, korkuyorum senden sanırım, utanıyorum..



kız:

Dost' un önünde mi buluşmuştuk, kitap mı almıştın o gün?
Önce tavla, çay... Sonra Leman'da yemek...
Hatırladıklarım bunlar, hatırlamak istediklerim ya da...
Seyyah ruhlu, dağınık, hayallerine uzak olduğunu düşünen çocuk...
Hayallerin gerçek oldu mu?



erkek:

Güzel kız,
Herşey hatırladığın gibidir zaten, geçmiş senin kafanda kalır yalnızca imgeleriyle, hisleriyle.
Ben daha pek çok şey hatırlıyorum, görüntüler net, sesler yankısız..
O çocuk şimdi her şeyden çok daha uzak gönlünce, çok da yakın bedenen her şeye…
Hayaller mi? artık hayal yok, gerçek de yok zaten..
Neler yapmaktasın merak içerisindeyim, izmirde misin hala?



kız:

İzmir…

Bana ben olduğumu hissettiren şehir…
Ait olduğum yer…
Dedim ya her şey eskisi gibi, olması gerektiği gibi…
Klasik ama bana özel keyifli bir hayat… Dedim ya bir değişiklik yok.
Haberler sende derler ya…
Gerçekten de sende, nerelerdesin?
 

1 yorum:

  1. devamını merakla bekliyorum. Hakkınızda hayırlısı olsun.

    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com
    http://www.facebook.com/harikadekorasyon

    YanıtlaSil