21 Haziran 2012 Perşembe

rahat kız ile rahat batan adam!

ya ben ne kadar rahat bir insanım,
ne kadar vurdumduymazım ki,
ufacık konuları kafama takmıyorum!

çünkü benim her boku kafama takmam gerek,
her sorun için doktora yapmam gerek,
konuları büyütmek adına eğitim almam gerek,

yok olamam mı?
o zaman batarım işte adamın gö?üne!

benim ne biçim bi ailem varmış da beni böyle şımartmış!
bu ne rahatlık bende ki,
dünya yıkılsa rahtsız olmaz mı bi insan?


ben pamuk gibi bi aile ortamında yetiştim,
her şey güllük gülistanlık olmadı zaman zaman,
ama kimse kimseden nefret etmedi, herkes hatalarını kabul etti,
herkesin hataları kabul edildi, ortak olundu tüm olumsuzluklara...
sonuç olarak kimse ölmedi bitmedi!

şimdi sen aile nedir bilmiyorsan,
hayatında her şey kendi başına yapmışsan,
güvenin yoksa kimseye,
sürekli şüphe içindeysen,
aşık olmamışsan hiç,
çılgın olmamışsan hiç,
hep örnek olmuşsan dış kabuğunda!
hep kibar,
hep prezentabl...
kendi dünyanın insanı olmuşsan,
açılamıyorsan dış dünyaya,

be arkadaş bırak beni kendi halime de,
bu kadar iyi özelliğine bir de  'rahat olmayı' ekle!

belki bok olmaz her şey!

2 yorum: