11 Haziran 2012 Pazartesi

duygusal balık


---
- burcun ne?
- balık
- ayyy canım yaaa duygusal mısın?
---
- burcun ne?
- balık
- ayyy sen hiç balık gibi değilsin yaaa, tanıdığım balıklara hiç benzemiyorsun, hiç sevmem ben balıkları, senin kesin yükseleninden geliyor karakterin...
- yükselen burcum da balık!
- ....
---
- ay canım neden ağlıyorsun yaaaaa?
- canım sıkkın yok bişey...
- balık burcu ya, hiç tutamaz kendini :(
- :S ! ?
---

klasik diyaloglar oldu bunlar benim için artık...
ya acırlar duygusal burç diye,
ya da sevmezler, arası yok!

ağlarsın ya neden diye sormaz bile çoğu, hemen balık burcu olduğum için zaten kendimi tutamadığıma, duygusala bağladığıma yorulur!

bi insanın karakter analizi sadece burcu ile yapılır mı?

seni doğuran ananın, doğduğun yerin, büyüdüğün yerin, ailenin, arkadaşlarının, eğitiminin hiç mi etkisi olmaz karakterinde?

severiz biz çok bilmişliği canım... hepimiz astroloğuz!!





tutamayacağım kendimi, bak dugulandım yine...

4 yorum:

  1. Evet genel olarak balığı sevmez kimse ama ben sana bişey söyliyim mi benim en sevdiğim burçtur kendileri. Ben boğayım bu arada. En yakın arkadaşlarım, hoşlandığım insanların %90ı balıktır ve balık da candır:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      çok teşekkür ederim...
      aslında neden sevmezler pek anlamam ama,olsun ben burç ayırt etmeden seviyorum herkesi :)

      Sil
  2. Ben de bir balığım ve çok duygulandım şimdi bir balıkmış AyşeKız:))

    YanıtlaSil