12 Haziran 2012 Salı

birileri hakkında...

bakıyorum çevreme de, yok yok maşallah!
her çeşit insan var...
duygusalı,
asabisi,
kaprislisi,
sempatiği,
düşüncelisi,
mantıksızı,
sıkıcısı,
delisi,
dolusu,
kendini beğenmişi,
çok bilmişi,
alçakgönüllüsü,
aptala yatanı,
aptala yattığını sananı ;)
oooooooo say say bitmez!


ben, ben mi nasılım?
bende de yok yok maşallah...
en belirgini mi ne?
maymun iştahlıyımdır, daldan dala konanımdır, nabza göre şerbet verenimdir...
zora geldiğim zaman kaçacak delik ararım,
merhametliyimdir,
kolay ikna olurum,
çok severim,
çok değer veririm,
dedikodu yapmazdım evvelden, onu da yapar oldum!
...yalan söylemem dersem çarpılırım, yalan söylüyorum dersem de yalan söylemiş olurum! gel sen çık işin içinden :)
daha ben bile bilmiyorum tam olarak nasıl biri olduğumu, duruma göre, zamana ve mekana göre içimden komutlar geliyor sanki...


sen nesin peki?
kimsin?
hangisi gösterdiğin yüzün?
çok mu iyisin sen?
çok mu akıllısın?
çok mu güzelsin?
yakışıklı mısın?
piç misin biraz mesela?
çok mu kıymetlisin?


en önemlisi,
sen, sen misin gereçkten?
yoksa kılıfının içinde başka birileri mi var?


nasıl değer vereyim sana?
nasıl anlayayım değerini?
ısırayım mı mesela?
koklayayım mı?
tartayım mı?
ağır basman mı daha iyi, yoksa hafif kalman mı?




benim bildiğim bi şey var ki,
biri yoktur, birileri vardır!












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder