11 Haziran 2012 Pazartesi

astral yıllık izin

hani şirkette dahilisini çevirdiğin çoğu kişi cevap vermez,
hani attığın maillere ofis dışı otomatik yanıt gelir de bi imrenirsin, bi için cız eder ya...
o günler başladı işte.
sen de gideceksindir aslında ama o gün gitmemişsindir işte, o hafta değildir, o ay değildir iznin,
senin gideceğin tatilin hiç bir önemi yoktur o saniyelerde,
tek önemli olan şey ofis dışı otomatik mail aldığın kişinin o anda ne yaptığının hayalidir...
denize girmiş serinliyordur kesin, yok yok uzanmış şezlonguna güneşleniyordur, zaten bronzlaşmıştır bi ince...
kitap okuyordur belki gölgede efil efil, limonata vardır sehpasında en ev yapımı olanından!

işte ben de gittim şu an tatile, hala masamda pc başında olmasına rağmen bedenim, astral seyahate çıkardım ruhumu...
izin de yazmadım, vizeye de başvurmadım, uçak bileti de almadım oh ne ala...

hadi dondurmam eriyor tutmayın beni...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder