17 Şubat 2012 Cuma

what is this


Başka bir boyuta geçme şansım olsa, ya bol güpürlü, kabarık, korseli elbiseler içerisinde 1800’lü yıllar Fransa’sında ya da Tim Burton’ın yarattığı karakterlerle dolu gotik dünyasında yaşamak isterdim.
Çektiği fantastik, gotik ve korku öğeleri içeren filmleri ve animasyonları ile pek sevdiğim pek hayran olduğum biri…(gerçek adı da çok hoş bence, Timothy William Burton)

Keşke dizi film yapsa da her hafta izlesek, hem pembe dizi gibi itici de olmaz, bildiğin en dark’ından siyah dizi olurdu.

İnsan aynı anda hem çok mutlu olup, hem ürküp, hem eğlenip, hem de hüzünlenir mi yahu? Aynen bu duyguların tamamını yaşıyorum.
Tam benim kafamın içi gibi filmleri ve animasyonları ya rengarenk (Alice in Wonderland, Charlie and the Chocolate Factory vs.) ya da simsiyah (Mary and Max, Frankenweenie vs.)
Benim canım çok fena Tim Burton filmi çekti!
Size rengarenk hafta sonu dilerim, harikalar diyarındaki gibi…






(Favorim Mary and Max )







what is this :)
                                            

4 yorum:

  1. Şahane dimi? çogunu izledim, insanın hayal gücünü nasılda tetikliyor filmleri..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesinlikle şahane...
      hayal gücüne hayran bırakıyor filmleriyle...

      Sil
  2. gideri var benim için ama ben ille de 50ler Amerika'sı ille de 50ler.

    YanıtlaSil