9 Şubat 2012 Perşembe

Son İki Yılın Özeti…



İş nedeniyle İstanbul’a gelmem gerektiğinde ilk işim çalıştığım şirkete en yakın, en uygun fiyatlı ev bulmaktı. Malum İstanbul’da bir trafik sorunu vardı ve gezmek tozmak için de  çoook para lazımdı!
Kendimi şanssız olarak nitelendiririm ama arada bir şansım tuttu mu da sıkı tutar hani… Şirketin karşısındaki binadan ev buldum hem de Bostancı gibi kira seviyesi yüksek bir semt olmasına rağmen gayet makul bir fiyata denk geldi. Küçük olduğu için ve tek başıma yaşayacağım için eşya işini de kısa süre içerisinde hallettim ve evime yerleştim. Her şey yolunda gidiyordu…
Her şeyin yolunda gittiği bu anormal günler çok uzun sürmedi tabii ki :) Şirketten birinin benim ile ilgili hain planları vardı ve ben işe başladıktan dört ay sonra evlenme teklifi aldım. Evlenme teklifi aldıktan üç ay sonra nişanlandık ve nişandan beş ay sonra da evlendik!
Her şeyin çok hızla ilerlediği bu dönemde ‘nasıl olsa iki kişiyiz ne olacak canım’ diyerek benim bekar evine eşim de yerleşmiş oldu. Benim tüm ailemin İzmir’de, eşimin de ailesinin yurtdışında olması nedeniyle misafirlerimiz her daim uzun konaklamalı misafir olduğu için, evin ikimiz için yeterli olmasının aslında yeterli olmadığı gerçeği ile yüzleşmek zorunda kaldık :)
Ve nihayet uzun arayışlar sonucunda, evlendikten on bir ay sonra yani bu ay taşındık. Yeni evimizde eşim ben ve kedimiz Minik ile birlikte bir haftadır mutlu mesut yaşıyoruz.
Umarım bu mutluluk ve heyecanımız bir ömür sürer…
Minik
(Eski evimizdeyken...)

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :) umarım hep güle güle vakitler geçiririz ben de buradan paylaşırım :)

      Sil