16 Şubat 2012 Perşembe

Can arkadaşlarım ve bebişleri :)

En yakın arkadaşlarım İzmir’de yaşıyorlar. İletişimimiz genel olarak telefon üzerinden yürüyor.
Bu onları deli gibi sevmeme engel mi, tabii ki de değil!
Aralarından en tembelleri ben çıktım, hayat garip 5-6 yıl önce bize baksalar ilk evlenen ilk doğuran ben olacakmışım gibi görünürdü… Ama gelgelelim ki sağ gösterip sol vuranlar oldu, ummadık taş baş yardı resmen :)
Özellikle de Öz hakkında bunu rahatlıkla söyleyebilirim ki, tanıyanların muhtemelen evlenmez diyeceği bohemlikte biriydi. Peki, ne oldu? İlk O evlendi  :) veeee Anne oldu :)
Dünya tatlısı bir oğluşu oldu. Adı Tibet, Mayıs ayında 1 yaşında bir delikanlı olacak inşallah :)
Tibet oğlan’ ı da güzel anneciğini de çok seviyorum…

  
(uyyy buna bayılıyorum..)

Ve Aslı'm var bir de tabii… O’nun da dünya güzeli bir kızı oldu. Adı Ada Derin, pek şeker pek tontiş :)  Ada Derin doğdu da 1. yaşını devirecek yakında, Mart bebeği tontişim Ayşe teyzesi gibi Balık burcu hem de...
Annesi yandı accık :) ikisini de çok seviyorum...
(tontiş prenses)




Bu durumda bana mı ne oldu?
 Ben de tabi bol bol teyze olma deneyimi yaşamış oldum :) etrafımda bu kadar şeker bebek olunca canım da çekmedi değil hani ama önce kırk fırın ekmeğimi yemem lazım, işin kötü yanı da bu işte rejimdeyim!!!



maşallah demeyi unutmayalım :)

4 yorum:

  1. Allahım çok sevimliler :) Allah analı babalı büyütsün.

    Hayat sürprizlerle dolu, ne olacagı hiç belli olmuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler...
      evet çok tatlılar gerçekten :)

      bakalım benim sürpriz ne zaman gerçekleşecek :)

      Sil
  2. Canım içi kardeşim,
    Daha dün biz çocuktuk şimdi ise bir anne, iyi bir eş...
    Herşeyimizi paylaştık birbirimizle, eski çıktıklarımızı bile çocukluk işte :)
    Ama bizim gönüllerimiz bir, uzakta olsak birbirimize ben biliyorum ki benim herzaman iyi olmamı isteyen bir dostum, kardeşim var bu hayatta. çünkü benim içinde sen böylesin kardeşim... seni çok seviyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım,
      hayat hep eski günlerimizdeki gibi olsaydı keşke, ama olmuyor işte...
      yine de biz çok güzel bir şey yakaladık, dostluk, kardeşlik...
      hep bu hislerde kalacağımızı da çok iyi biliyorum...
      aramızda ne kadar mesafe olursa olsun!
      seni çok seviyorum...

      Sil